Su navegador actual no es compatible con la nueva experiencia de este sitio. Actualice a una versión más reciente.
  • Descripción / Transcripción

Un ull a la palma d'una mà, al voltant la inscripció: REAL COLEGIO DE CIRUGIA DE BARCELONA

• Tipo

• Datación

S. XVIII/XIX

• Descripción / Transcripción

Escut Reial, al voltant la inscripció: REAL COLEGIO DE CIRUGIA MEDICA DE BAR[CELO]NA

• Tipo

• Datación

S. XVIII/XIX

Col·legi de Cirurgia de Barcelona

Cataluña
Población y otros nombres de lugar
Barcelona (Cataluña)
Notas
Fou el segon col·legi de cirurgia creat a l'Estat espanyol després del de Cadis. El fundà Pere Virgili el 1760 i subsistí fins al 1843, quan es converteix en la Facultat de Ciències Mèdiques de la Universitat de Barcelona
Tipo de entidad
Escuela
Fuentes
BC/A, 5 maig 2011 (enc.: Col·legi de Cirurgia de Barcelona ; enc. relacionat: Real Colegio de Cirugía de Barcelona)
GEC (en línia), 22 maig. 2012 (Col·legi de Cirurgia de Barcelona ; Institució docent per a l'ensenyament de la cirurgia fundada a Barcelona per ordre reial el 1760, sota l'impuls i la direcció de Pere Virgili, segons el model del de Cadis. Tingué el títol de reial.)
Recursos relacionados
L'Enciclopèdia (Enciclopèdia Catalana, SAU)
Nombres alternativos
Reial Col·legi de Cirurgia de Barcelona